İzleyiciler

1 Ocak 2012 Pazar

Özümüz de sözüm de bir olsun. İnandığımız Mevlamız da bir olsun.

Bir ok fırladı, yüreğimi deldi de geçti. İçimdeki ateşi yaktı da geçti, Ya Rab! ham mıyım, pişmiş miyim. Bu ne hikmetse ne bileyim.

İçimdeki ıstırabı kimse bilemez. Yüreğimdeki sevgiyi kimse silemez. Allah bilsin yeter bana. Ecel şerbetini içerim kana kana.

Duyarlıyım ama duygulu olamam. Tutarlıyım ama tutarsız davranamam. Seversem, günahımla sevabımla severim. Sevilmezsem ömür boyu hüzünlenirim

Beni anlayan anlasın. Beni Allah'ım anlasın Hep iyilik yapmak gelir içimden, kötülüğü unutalım. İyilik yapalım.

Bir dostum var. Onu yüceltmeye kastım var. Ne yaptımsa olmuyor. Beni kırmaya doymuyor. Belki ben sınavdayım. Güneşle yıldız arası aydayım.

Günahımla sevabımla buradayım. Bir üfürükle bir yığın hurdayım. Hücrelerim toplanmış nümayiş yapıyor. Yüreğim ise dualarla Allah'a tapıyor.

Allah bir kapı açar anahtarı Mürşidindir. Bu anahtarla bin kapı açarsın. Huzuru ve mutluluğu bir arada yaşarsın.

Düşüncem tutuktur, duygularım özgür. Karabasanlar altındayım, çıkmaz sesim gür. Sabah olsun ki, uyanayım "Yaşasın özgürlük" diye haykırayım.

Tesbih çektim Sübhanallah. Şükür ettim Elhamdülillah. Daha büyük başka bir şey yok. Allahü ekber..Allahü ekber..Allahü ekber..

Hülyaya dalar, matemi sevinci bir arada yaşarız. Darbe yediğimizde önce şaşar. Sonra kendimize kızarız. Daha kötüsü kendimizden kaçarız.

Bir hocam var yüceler yücesi. Zikrim var iki hecesi.Bir ömrüm var tek nefesi.Bir kuşum var altın kafesi.Ah çektikçe çeker.Ömrüm nihayete erer

Ben iken biz olduk. Bahar iken güz olduk. Ezelden ebede yolculuk. Bir mola öncesi yorulduk.

Kelimelerin diziliş şekli, bir veda busesinde kilitli. Bu gidiş son gidiş. bir suskunluk içinde bir cümle. Bir cümle içinde bir suskunluk.

Bir savaşçıdır kalbimiz. Neşeyle gider, yaslı döneriz. Perde perde çöker matem, hüzün bekler yüreklerimiz.

Aşk yaşarsın, eğlenir evladı ıyal edinirsin. Oysa mal da mülk de, evladü ıyal de geçicidir. Kendini hakka ada, bu daha geçerlidir.

İyilik yapalım, kötülük dokunmasın. Kalpleri kırmayalım, nifak sokulmasın. Umutları yok etmeyelim, hayal kırıklığı yaşanmasın.

Yıllar yılı harcamadım biriktirdim. Kötüyü eledim, iyiyi beledim. Şimdi paylaşma zamanı. Şimdi dostluk zamanı.

Mehtap ve yıldızlar parlıyordu. Gecenin büyüsünde duygularım çağlıyordu. Gözlerimdeki ışıltıyla şükrederken Rabbime, yüreğim ağlıyordu..

Üzeri cevizli kabak tatlısı isterim. Ben istesem de sağlığım istemez. Ne olur? Bir lokmacık olsa da, nefsimi köreltmek isterim.

İçimde hep hüzünsün. Ömrümün son baharı, ruhumun güzüsün. Bu duygu bende kalacak. Kıyamet böyle kopacak.


10 yorum:

birdelisevda dedi ki...

Mutlu yıllar dilerim profösör

öykü dedi ki...

Sevgıler Profösör

just not found. dedi ki...

hepsi birbirinden ayrı tutulmayacak kadar manidar ve etkileyici.
yüreğinize sağlık.
hayırlı ve mutlu seneler dilerim.

Profösör dedi ki...

birdelisevda@ Mutluluk daimolsun. herkes huzur bulsun.

öykü @ Teşekkür ederim. Sağlğk, huzur ve mutluluk diliyorum.

kuccukkurba @ Hayırlar daimolsun. Allah hakkımızda hayırlısını nasip etsin.

uzunincebiryol dedi ki...

Sağlıklı,mutlu yıllar. Gönlümüzde ve çevremizde barışın hüküm sürdüğü bir yıl olsun.

zeynep dedi ki...

Ben her cümlenizin takipcisiyim zaten..
Hayırlı mutlu huzurla sağlıkla dolu nice yıllar diliyorum..
Hürmetler..

otuzundansonra dedi ki...

ne güzel sözler bunlar,hürmetler profosör,hayırlı ve sağlıklı seneler

üç ünsüz içinde iki ünlü dedi ki...

Işıklı bir yıl diliyorum, hoşgeldiniz sayın profösörüm :)

Profösör dedi ki...

uzunincebiryol @ Huzurlu bir dünya olursa insanlar mutlu olur...

zeynep @ †eşekkür ederim. Allah razı olsun..

otuzundansonra @ Teşekkür ederim. her zaman beklerim ..

üç ünsüz içinde iki ünlü @ Teşekkür ederim iyi dileklerin için. Ben de bil mukabele mutluluklar diliyorum.

Yok dedi ki...

Hüzünlü geldiniz bana profösör,seçtiğiniz her dizenin ardında..
Hüzün zaman zaman deli dalgalarla gelir,ömrümüzün kıyısına vurur değil mi?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...