İzleyiciler

29 Şubat 2016 Pazartesi

Tükenmez Kalem


Tükenmez kalem gibiyim. Yaz yaz bitmiyor derken, birden tükeniveriyor gibiyim. Nasıl da aldatıldık biz!.. Oysa tükenmez denilen kalem tükeniveriyordu birden. Bu bir reklam ve pazarlama hilesi. Millet kullanıcı ve müşteri iken tüketici toplum oluverdik birden.  Tükenmez kalem denen meret dondurulmuş mürekkep. Zaman zaman sıcaklarda akar, eller, yüzler, defterlerimiz mürekkeplenir. Bembeyaz gömleklerimiz  mürekkep lekesiyle berbart olurdu. Kül ve deterjan çıkartamazdı bu mürekkep lekesini. Çünkü bizde üretilen tükenmez kalem mevcut kalemlerden en adileriydi. Bizdeki tükenmez kalem böyleydi. Fransa'da üretilen bu kalemin adı da tükenmez değildi. Onlar tükenmez kaleme Bilyalı dolma kalem  manasına gelen "Le bille de stylo" derlerdi. 

Profösör

10 yorum:

Sapsikanne dedi ki...

hep düşünmüşümdür zaten niye tükenmez kalem ki bunun adı,kurşun kalem daha çok dayanıyor çoğu zaman..silinmez kalem,çıkmaz kalem falan olmalıymış..

Profösör dedi ki...

Şapşik Anne@ Katılırım size.

Adsız dedi ki...

"Tükenmez" her şeyi abartmakta üstümüze yoktur.

Yağmur Tozu dedi ki...

Bilmiyordum. Teşekkür ederim :)

Profösör dedi ki...

yolcu @ Tükenmez tükenir...

Profösör dedi ki...

Yağmur Tozu @ :) Ben teşekkür ederim...

Havan Topu dedi ki...

Profösör çok güzel yazıların var.. sağ taraftaki hakkında kısmını da okudum o da ilginçmiş :)

www.filmgundemi.com dedi ki...

Tükenmez kalemin tükenmesine çok takılmam, akması da fenadır ama asıl güzelliği bilyesidir. Tükenmez kalemin kalbidir...

Adsız dedi ki...

Kendisi en sevmediğim ve kullanmaktan imtina ettiğim kalemdir. Tüm imzalarimi murekkepli kalemlerle atarım. Dolmakalem ise tutkumdur. Bu arada ilk kez yorum yaziyorum size. Blog isminiz de pek asil. Hayırlı günler dilerim. Sevil

Profösör dedi ki...

Sevil@ Öncelikle yorumunuz için teşekkür ediyorum. Sayfamı onurlandırdınız. Yine beklerim. Benim de imza kalemim Klasik dolmakalem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...