İzleyiciler

3 Nisan 2016 Pazar

Kuşlar Gibiyiz

18 yorum:

Şeydanın Günlüğü dedi ki...

Kuslar gibi özgür de olabilsek

Zihnin Arka Sokakları dedi ki...

"İnsanoğlu kuş misali" derdi büyüklerimiz. O geldi aklıma :) Ve de Bob Dylan'ın şu sözün; "no one is free, even the birds are chained to the sky"

p.i dedi ki...

bunu biraz düşünmeliyim.

siyah kuğu dedi ki...

Uçmak istiyorum ,bir defasında belimden garajın kirişlerine bağlamıştım kendimi satlerce güzeldi:) sonunu anlatmayım sonu güzel değildi:(

Natasha dedi ki...

Great quote and a lovely photo too! Thanks for the lovely comments on my blog as well. - Tasha

maviye iz süren dedi ki...

göçmen bir ruhumuz var..

MERVE dedi ki...

zamanı gelince uçup gideceğiz, umarım layıkıyla yaşayabiliriz bu hayatı, sonumuz geldiğinde pişman olmayız umarım..

Adsız dedi ki...

Manevi yolculuklara diyeceğim yok lakin maddi göçlerden yoruldum artık. Şuan konduğumuz yerde huzur içinde yaşarız inşaallah.

Profösör dedi ki...

şeyda nur Dincer@bedenimiz tutsak olabilir ama ruhumuzda özgür yaşayabiliriz. Yeter ki içimizden iyilik yapma fikri ölmesin. ve tutsak olmasın.

Profösör dedi ki...

Zihnin Arka Sokakları d@ Evet zaman zaman insanoğlu kuş misalidir.

Profösör dedi ki...

mızıka @ kuş gibi olmak kuş gibi uçmak ve kuş gibi hafiflemek gerek.

Profösör dedi ki...

Siyah kuğu@ Ben de ağaçtan düşmüştüm. Daldan dala kuşlar gibi atlıyordum.

Profösör dedi ki...

Natasha Hill @I thank you too...

Profösör dedi ki...

maviye iz süren@ Bu dünyaya göçmen geldik göçmen olarak gideceğiz.

Profösör dedi ki...

Önemli olan ömrümüzü iyi bir insan ve kul olarak sürdürebilmektir.

Profösör dedi ki...

yolcu @ İnşallah...

Yüksel Duman dedi ki...

Çok anlamlıydı teşekkürler. Bazen bir resim herşeyi anlatır. Kuşlar gibi özgür bir ruh, kuşlar gibi uçup giden zaman

Profösör dedi ki...

Yüksel Duman @ Ben teşekkür ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...